de dinamitzadors i facilitadors

Avui hem partiicpat, al mati, al quart taller de liders de telecentres, com els anteriors ha estat molt interesant. Avui es tractava de generar propostes per fer avancar els telecentres. Com sempre, havia dinamica: aquest cop consistia en fer una mena de puzzle amb les reflexions elaborades en petit grup.

Ha estat un taller mes festiu on tothom s’ha felicitat, adrecat bons desitjos i agraiments. Es increible el bon rotllo que hi ha entre els participants. Ens han passat un video curt dels tallers on surt presentan-me en angles (my name is… i am from…). Jo diria que se m’enten

Els dinamitzadors, el Mark i el norteamerica (no recordo el nom) han posat l’anima en el tema i realment en saben molt.

Per cert als dinamitzadors aqui cal anomenar-los facilitadors (a mi m’agrada mes). El concepte de facilitador m’ha costat entendre’l, pero en el taller d’ahir vaig fer un curset accelerat quan em va tocar fer de facilitador d’un petit grup de treball. Tot un aprenentatge.

Deixa un comentari

