:o Avui he anat al cinema…

… amb nens a veure l’Edat de Gel 2. Però no comentaré la pel.lícula (pasable, millor la primera). Feina temps que no anava y la veritat és que m’he fitxat en diverses coses que francament no m’estimulen a anar-hi sovint, que hem molesten, vaja…

  • He hagut d’agafar el cotxe per anar a un d’aquest cinemes a fora de la població, tant inhòspits. Han quasi desapareguts les sales de poble, Cinebaix resisteix, però no la feien.

  • Al cinema, de varies sales (cadena Yelmo), no havia ni una sola projecció en català. Dolorós

  • Només començar la peli, m’han amenaçat i recordat que el sistema capitalista caurà sobre meu amb tot el pes de la seva llei (no la meva) si faig el pirata. Sulfurant

  • Després de dos anuncis que he hagut d’aguantar (jo només havia pagat per la pel.licula), m’han comminat a que faci de delator si observo que el meu veí de butaca pren imatges. Patètic

Tot plegat, reduït a societat de consum pura i dura, a producció industrial disfressada de “cultura”. Depriment.

Deixa un comentari

