La 14a Marxa Ciclista Ribera del Llobregat

Cartell de la 13a. marxa

Cartell de la 13a. marxa

http://www.conc.es/baixllobregat/

El proper dia 14 de maig, la gent de Comissions Obreres del Baix Llobregat, organitza la 14ena marxa ciclista, en defensa del riu i del seu entorn. És una oportunitat per sortir a fer exercici i exercitat la consciencia cívica i ecològica.

Molt apte per totes les edats, el traçat surt del Pont del Diable a Martorell i acaba a la Masia de Can Comàs al Prat de Llobregat. El recorregut es descendent en general i sempre va per la vora del riu. Són uns 30 km.

Al arribar al pont de Molins de Rei hi ha “avituallament” i al final un petit refrigeri. El camí esta ben senyalitzat i atès per a voluntaris del sindicat, que presten ajuda en tot moment. A més hi ha servis d’atenció i de recollida per als que els fallin les forces.

Jo ho he participat diverses vegades amb els meus fills i hem fruit força.

Us animeu?

One thought on “La 14a Marxa Ciclista Ribera del Llobregat

  1. Es molt interesant, pero jo faig les meves prticipacions caminant, per les meves condicions fisiques les bicicletes ja he perdut el “tren”, ara ja he començat a ficar me amb els blog, estic identificat i espero que aquesta resposta o comentari que es una prova per mi hagi sortit correcte.
    Molt be Isidre.
    Josep Ma.

Deixa un comentari

