:o En Mas m’ha renyat

Ahir vaig sentir quasi tota la intervenció de l’Artur Mas, i em va renyar per no haver-li fet cas: “jo ja ho vaig advertir, catalans, i no m’heu fet cas…“.

Vaig pensar, “Ay senyor Mas, és que la carn és dèbil, a mi m’agrada viure perillosament i vaig votar tripartit…

Anava repetint un cop i un altre, “és que jo…,snif, és que jo… vull ser president i no em deixen, soc el primer de la clase, però aquests dolentons se’n aprofiten, clar, tres contra un, ja podran…” Serà això bulling polític?

Ara el papa Pujol i la mama Duran em diran que soc un mitja nena, que moltes nits bojes amb en ZP, molt dvd, molt notari… Quin disgust la mamà, ella que volia ser ministre…

Doncs ara no respiro, apa. Doncs ara no t’ajunto, ZP.

Deixa un comentari

