Avis sense néts

L’Anna, una dona ferma i lluitadora, m’envia uns retalls de diari, que són la crònica d’algunes de les actives trinxeres en les que lluita ara.

Batalla per aconseguir el drets dels avis i avies a veure els néts. A estimar-los i a veure’ls créixer. A donar-los els regals que els reis han deixat, a portar-los a passejar al parc i malcria-los amb llaminadures.

Volen, per sobre dels avatars i estrebades que dona la vida, poder fer d’avis. I els pares i mares que no entenguin això, estan prenen als seus fills i filles una part del seu futur com a persones.

Ells també seran i voldran fer d’avis algun dia.

2 thoughts on “Avis sense néts

  1. Molt bè per l’Anna, Si es avia segur que pertany a la generació de dones que fermament han hagut de defençar el seu dret. Paradoxes de la vida, ara enarvolant els sopossats drets de les mares torna, l’Anna, a patir discriminació sexista, per ser mare d’un home, ja veus tu…..
    Jo vaig ésser nen, no vaig coneixer els avis ni l’avia paterna, pero encara ensumo magicament l’olor de la meva avia MªRosa.
    No deixarem que las separacions equiparin els avis amb els avis que ja no ens acompanyan, no.
    Bruno

  2. Un coratjós testimoni. La meva filla també és víctima d’això. Em vaig separar fa un any i la mare no va voler una altra cosa que treure’m la custòdia de la nena, cosa que va aconseguir perquè les lleis i els jutges són com són. Podeu seguir les meves aventures a http://colometa.blogspot.com

Deixa un comentari

