alt i title

El Jaume és una persona inquieta i quan una cosa no funciona, dona voltes i insisteix. I el més divertit és que així aprenem tots plegats (quan un no sap… pregunta, diu sovint)

L’altre dia em fa una consulta sobre la seva pàgina de sardanes, “les etiquetes grogues que amb l’Explorer apareixen al passar el cursor sobre les imatges, no es veuen amb el Firefox”. Primer vaig pensar que s’havia oblidat de posar el contingut de l’atribut”alt”, però no, l’havia posat.

Haig de reconèixer que no m’havia fitxat mai en aquest detall: en Firefox no funciona l’atribut “alt”. Vaig consultar a l’oracle, fins que vaig trobar l’aclariment dels dubtes. Cal substituir el “alt” poc correcte, però tolerat per l’Explorer, per l’etiqueta “title” molt més compatible amb els estàndars.

Gràcies al Jaume, ja se una cosa més

One thought on “alt i title

  1. alt = text alternatiu que es mostrarà si no existeig la imatge incrustrada.

    title = títol (requadre groc que apareix en firefox)

    com de costum, explorer es salta els estàndard i utilitza l’etiqueta “alt” com si fos un “title” i passa olímpicament de l’etiqueta “title”.

    En firefox, s’han d’utilitzar les 2.

Deixa un comentari

