:x La política del PP

Primer van venir a buscar als comunistes
i no vaig dir res perquè jo no era comunista.

Després van venir pels jueus
i no vaig dir res perquè jo no era jueu.

Després van venir pels sindicalistes
i no vaig dir res perquè jo no era sindicalista.

Després van venir pels catòlics
i no vaig dir res perquè jo era protestant.

Després van venir per mi però llavors,
ja no quedava ningú que digués res.

Atribuït a Martin Niemöller, pastor protestant alemany, en època del nazisme. N’hi ha diverses versions, però segurament en podem fer una més substituint comunistes i jueus, per periodistes i catalans.

De rabiosa actualitat cada matí en alguns mitjans de comunicació.

Deixa un comentari

