Frenada futbolística

FE-TEamDes de fa un parell dies tinc més temps per fer coses i la causa es el futbol. Feia 10 anys que no jugava un partit i el dilluns amb els companys de feina varem fer allò que se’n diu un “partit de costellada“. Bé, era “d’aniversari” (nova modalitat de celebrar-los).

Així que jo i el meu esquinç de bessó intern, ara tenim temps per fer cossetes aparcades de feia temps.

El pla del dia és:

  • Practicar angles amb els Podcast de Pimsleurs.
  • Teletreballar una mica.
  • Aprendre a fer funcionar el WordPress i anar passant el meu blog al nou substrat.
  • Fer la nova pagina web de l’Esplai.

Com a feina extra tinc la de encaixar les brometes, de veïns, coneguts, amics i familiars, sobre les coses que es poden o no fer a determinades edats… uns envejosos tots. cool

2 thoughts on “Frenada futbolística

  1. Jo tinc tot el temps del mon, perque quant en vaig jubilar, en van treure les vacanses, avans tenia una mica de feina amb els nets, peró ara ja son una mica grans i res de res… a més ara ja no tinc de vigilar la parada bus, per fi hi van posar una plataforma, (tots contents i alegrets).
    Salutacions, Jaume aviot.

  2. Isidre:

    No es pot fer el valent, pero com molt be esta dient no hi mal que per be no vingui, i aixi podras fer aquelles coses que un te sempre per fer i diu “ja ho fare dema”
    Espero que la lessio sigui suau i no et quedin consecuncies, i tinguis una recuperacio lo mes rapida posible, a veure si trobes un metge que et curi com ho fan als futbolistes de veritat
    Res mes
    Josep Ma Calafell

Deixa un comentari

