Segon dia

El dia ha estat avui intens, quasi tot el temps ha estat dedicat a formar als tutors en l’ús de la tecnologia que la plataforma ens ofereix.

El nivell tecnològic dels alumnes és força dispar, però en general han seguit bé les indicacions que la Marta els anava donant. Per ells tot ha estat absolutament nou, però pensem, que els objectius de donar-los a conèixer els mecanismes de la formació a distancia i de la elaboració de continguts, han estat aconseguits. Ara el tocarà a ells treballar de valent. 

La formació d’avui l’hem realitzat en un telecentre del centre de Bogotà, en un edifici que se’n diu Milenium. És el primer cop que veiem una mica del Bogotà real. Hem dinat en un restaurant proper que se’n diu la Florida (amanida de mango i peix amb patates camperoles). 

A l’hora de dinar, hem fet una mica de reunió de les dues coordinacions amb el John (una persona força agradable i intel·ligent). S’ha parlat de les impressions que teníem de la capacitació i també de quina estratègia adoptarem demà, en la reunió amb la directora de Compartel.

Hem pòlit també alguns aspectes que encara no teniem prou afinats (tancament, foto final, certificats, post-curs…) Crec que ja tenim bastant clar el tancament.

Avui ha hagut sopar “oficial” tripartit, Colnodo+Fundacio+Telecentre.org. S’han fet valoracions molt maques i encoratjadores. Estem molt contents

Glenis i Marta
Glenis i Marta, pujant un fitxer a la plataforma
organitzant la presentació del curs
Aprenent a organitzar la presentació del curs Eduin, futur tutor del curs de planificació educativa
Eduin, futur tutor del curs de planificació educativa

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s