WikiMindMap

Quan estic sec d’idees, acostumo a preguntar-li al Google, a mode de nou oracle, parlo amb ell i li faig preguntes tipus: que en saps de…?, que vol dir…?.

Ell quasi sempre em contesta, i com els oracles, de manera indirecta, posant al meu abast la guspira que em permet sortir de l’embús…

Avui, per atzar, he trobat una eina deliciosa: el WikiMindMap. És una barreja de Viquipèdia i de Mind Map. Poses qualsevol paraula i et fa un arbre conceptual del terme, basant-se en el que hi ha a la Vikipèdia.

Està en català i moltes altres llengües, mireu que diu de “telecentre” i feu també la cerca en castellà i en anglès.

 telecentre

El posaré també a l’altar dels meus oracles.

Deixa un comentari

