Telecentres i comunitat

Sólo sobreviven los telecentros que abrazan a la comunidad

Llegit al informe del Encuentro Latinoamericano de telecentros e inclusión social 2007.

El futur dels telecentres passa per deslliurar-se de les operadores de telefonia i de les empreses amb interessos en el sector i pel desenvolupament de processos d’empoderament per part de les comunitats que els acullen.

El més fàcil és muntar el telecentre, el més complicat és aconseguir l’apropiació ciutadana de la tecnologia que el telecentre ofereix. L’administració ha de saber cedir protagonisme a la ciutadania, al país hi ha massa xarxes de telecentres en mans de les administracions i amb massa poc contacte amb les persones.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s