Dimarts atrafegat

Escric amb un dia de endarreriment, però la veritat és que entre la connectivitat manifestament millorable i els horaris de feina, em queda molt poc marge de maniobra.

El segon dia de capacitació dels formadors, va tenir dues parts molt diferenciades, al mati, va ser treball tecnològic on els alumnes van trastejar l’Ordinador Pràctic, versió Linux que els hem passat (els quatre primer mòduls). Van presentar també el portal dels TECs.

A la tarda era el meu torn, i n’estic content, va sortir molt bé, els alumnes es mostraren interessats i força xerraires, però vaig patir fins al final. Durant el dinar encara estaven proposant coses per afegir a la meva intervenció (la Mariana no para…).

Vaig parlar de que són els telecentres, vam fer el globingo i el marcià (van gaudir com a bojos). Després varem dedicar força temps a fer una planificació curricular de les formacions que hauran de fer al juliol i vaig acabar explicant el ConectaJove com a model de interacció entre l’escola i la comunitat (ei Cata!, potser surti un connecta jove per aquí :-D)

De fet, vaig cloure fent una encesa defensa del programari lliure (que bé em vaig quedar…).

Amb la Mariana, l’Henry, el Roberto i el Ramiro, començàvem a semblar un equip al final de les jornades. Molt gratificant i esgotador

L'art d'improvisar

L’art d’improvisar, amb el Ramiro, canviant coses cinc minuts abans…amb l’ajut d’un “matecito”

Explicant que és això d'un telecentre

Cercant un terrícola que expliques què és un telecentre

Deixa un comentari

