Català-Bolivià

Amb 36 cultures, aquí són molt sensibles al tema de les llengües i els matisos culturals. Sempre em demanen que expliqui com li va al català front el castellà. I s’estableix una mena de solidaritat. Tots pronuncien bé el meu nom en català i quan se m’escapa una catalanada, trobo immediatament un corrent de símpatia.

Avui al matí he coincidit amb la Rosario, una dona del Ministeri responsable del projecte d’elaboració del trajecte currícular en TICs per als mestres bolivians. M’han vingut buscar (sembla que ja saben que corre un català per l’edifici) perquè els de la UB, que la pròxima setmana organitzen uns focus groups per elaborar aquest currículum, els hi han enviat un text en català. M’ha demanat que l’ajudés a traduir-lo.

Pràcticament no li ha fet falta el meu ajut, vaja que ha entès un text en català molt millor que els d’algunes zones d’Espanya.

És que no hi ha res com tenir bona voluntat.

One thought on “Català-Bolivià

  1. Hola!!
    Carai, els catalans triomfem allà on anem eh? (com la cervesa XD).
    I esque el català és un idioma molt maco, però és imprescindible acceptar el fet que és una “llengua” des d’un bon principi… n’hi ha que no ho fan… quina pena u_u

    Ens veiem aviat!
    Petonets!

Deixa un comentari

