Bon dia… són les 7

Aquesta ha estat la cantarella que ha sonat al meu despertador els últims 14 anys. Han estat anys de molts canvis, el Jan encara no havia nascut, l’Alba lluïa els seus pocs anyets, encara vivíem a la casa vella… En la feina, tot és absolutament diferent de com ho era en el moment en que en Josep Cuní va deixar pas al presentador de “Tres pics i repicó”

Els canvis ha estat molts, però la cantarella sempre era la mateixa i la veu de l’Antoni Bassas acompanyava amb optimisme aquests primers moments del dia, entre mitjons desaparellats, esmorzars i comiats apressats.

“El matí” m’acompanyava fins que entrava a la feina, fins i tot podia escoltar una mica la tertúlia si el tràfic era dens. Gràcies a la del dimarts, varem saber que és la “saó” explicada per tres diletants aburgesats, mesuradament simpàtics i entretinguts. Va començar a caurem malament les receptes neolliberals d’en Sala Martín i profundament antipàtiques les giragonses retòriques de l’actual cap de “La Razón”

No m’agrada del Bassas la tendència a acabar sempre parlant de futbol, fos quin fos el tema, de fet era l’única cosa que m’impulsava a trair-lo i canviar de cadena, però la veu ponderada, de “bona persona” sempre em feia tornar quan s’havia acabat la xerrameca futbolera.

Catorze anys són un bon tros de vida, i prou temps perquè un bon professional vulgui canviar, però intueixo que no han estat aquestes totes les raons i que, lamentablement, la crosta política d’algun diputat, te alguna cosa a veure.

Val a dir que Catalunya Ràdio, segurament m’agradarà una mica menys i que potser hauré de cercar algú que em doni el bon dia cada matí. Serà injust pel professional que el substitueixi, però m’agradava la banda sonora dels meus matins.

One thought on “Bon dia… són les 7

  1. A mi em desperta Bon dia, són les 8!

    Ostres, pel que dius el Bassas plega… A mi el Cuní no m’agrada gens, però el Bassas si, tot i que últimament amb el tema de l’aigua, i de tot plegat trobo que és molt centralista, però és clar, deu ser normal.

    Em sap molt greu.

Deixa un comentari

