Avui fa tres anys

tercer-anyNo pensava que duraria tant de temps com editor de blocs. 369 posts després han passat moltes coses al món i a la meva vida. Algunes bones i d’altres no tant, però no em puc queixar del balanç global.

El primer post el vaig fer a Tunísia, i el vaig començar com una manera d’anar reportant el que passava a la WSIS. Allà vaig veure i van passar moltes coses, però una de les que ha tingut més significat posterior, va tenir forma de primer contacte amb Telecentre.org, varem conèixer a la Claire Buré i al Mark Surman, a les hores director de l’organització, després la relació s’ha anat aprofundint i el nombre de persones referents s’ha multiplicat per molt.

La participació en el Fòrum Telecentre Leaders ens va fer conèixer l’amplitud i abast del moviment de telecentres i per primera vegada vaig poder participar (i gaudir) en grups de treball amb gent de llocs tant llunyans com Guatemala o Sri Lanka i comprendre que les missions i necessitats dels telecentres no són tant distintes. Que tenim molt per compartir i aprendre.

Els primers temps, el meu bloc no era La Mongetera, sinó Qar Hadasht, nom cartaginès de Tunis, la migració de nom la vaig fer al mateix temps en que vaig passar de Blogger a WordPress.

No se si tot plegat durarà tres anys més. De fet soc un bloguejador Guadiana, amb períodes de molta activitat i amb períodes d’abandonament, però mentre, m’ajuda a explicar les meves coses i a dibuixar la meva projecció personal i professional a la xarxa.

Esteu convidats a pastís, virtual, of course

Deixa un comentari

