
És un sistema d’assistència als administradors, dinamitzadors i responsables dels telecentres, ubicat dins de la comunitat en castellà de Telecentre.org, en el qual es fan preguntes i es comparteix informació.
Es basa en un grup de persones que dediquen un temps a compartir la seva experiència i coneixement amb els membres de la xarxa. Les preguntes versen sobre temes tècnics, de gestió, sostenibilitat, formació …
Per accedir a Tinkuy, és necessari estar inscrit en el grup “Responsables de Telecentres”, dins de la comunitat de Telecentre.org. Des d’aquí pots fer preguntes o proporcionar respostes.
Anuncis
Bones Isidre,
segurament no et recordes de mi però ens varem coneixer durant el darrer Encuentro Nacional de Telecentros a Colombia. Jo estava treballant amb Colnodo en un projecte amb la llengua indígena Nasa Yuwe i ja ho veus per casualitats de la xarxa he acabat caient en el teu blog…
Res m’ha fet gracia i et volia saludar, espero que tot vagi molt bé!!
Salutacions,
Fèlix