Multitasca

"El meu pare és un multitasca nat, es pot equivocar, fotre la pota i ficar-se en un embolic, tot al mateix temps.

"El meu pare és un multitasca nat, es pot equivocar, fotre la pota i ficar-se en un embolic, tot al mateix temps.

Ja ho deia la meva àvia “no es pot servir a dos senyors” quan jo de petit, volia veure la tele mentre menjava. Això és el que he pensat al rellegir aquest article de Público que tenia guardat des de feia uns dies.

La informàtica ens ha portat el concepte de la multitasca i per no se quina estranya equació extrapolem que els humans més “eficients” són els que a la feina (o a la vida) poden estar atenen el Facebook, fent un conferencia Skype, escrivint un correu i fent alguna cosa del que se suposa que és “feina”.

I tenim la sensació d’anar molt “enfeinats”, perquè la veritat és que és un estres atendre tot això, però si fas recompte, al cap del dia no has produir res de bo, la sensació és de pèrdua de temps..

I ho dic perquè jo també faig el multitasca, l’entorn de treball en el que estic quasi bé ho provoca. Atendre/escoltar forçosament les converses telefòniques de la que parla dues fileres més enllà, incorporar els inputs que permanentment venen de la gent que t’envolta (mira aquest correu, em pots dir on és … podem parlar cinc minuts) i a més intentar produir…  alguns cops és missió impossible. Soc un multitasca forçat.

Només sento que el dia ha estat profitós quan m’he pogut aïllar/concentrar en la feina. Quan he pogut ser deliciosament “lineal”

One thought on “Multitasca

  1. Veus… teletreballar des de casa, si pots estar sol, és un luxe. Si t’organitzes bé, el temps s’aprofita moltíssim, i tens la possibilitat de dedicar-te a altres coses també.

Deixa un comentari

