Per la nostra “seguretat”

Sembla que el govern estatal es gasta una millonada en un programa per fer “d’espieta” dels seus súbdits, l’ajuntament del meu poble també posa càmeres, el trambaix sap a quina hora surto de casa perquè cada matí em filma amb cara de son, a la feina saben  per on em bellugo i amb qui em comunico… Estem rodejats de càmeres i de sistemes de control per tot arreu.

I sembla que tot això és “per la nostra seguretat”

Una de les varies càmeres de segueretat a Can Bertran, un barri amb molta seguretat i poca neteja.

Una de les varies i discretes càmeres a Can Bertran, un barri amb molta seguretat i poca neteja. En trobareu també en alguns parcs públics.

Ara que ja m’he desfogat, una pregunta “tonta”, al despatx de, posem per cas, l’insigne “pillet” del Palau de la Música, n’hi havia de càmeres? Aquest car programari, espia servia per controlar els “negocis” del client valencià del sastre madrileny i del seu PPartit?.

Ah!…  que tot això, només és per “la nostra seguretat”

Deixa un comentari

