50 cèntims de memòria

Aquests darrers dies la Segona República s’ha colat a la vida familiar, ha pres forma de moneda de 50 cèntims que el Jan ha incorporat a la ja nodrida col.lecció de monedes d’arreu del món que va aplegant.

Queda poc del que fou la legalitat anorreada pel cop d’estat franquista, només em queda una part de la família exiliada a l’Argentina i els 40 anys de por i silenci que va patir la part que va restar aquí, dels que jo vaig viure la meva infància i part de l’adolescència.

Per ells conservo la memòria, dolorosa per les injustes pèrdues afectives provocades per l’exili i els anys de patiment, i és per ells que procuro servar-la per als meus fills.

 

moneda 50 cts república espanyola

 

moneda 50 cts república espanyola

Deixa un comentari

