N’està segur?

Telefonica 1987

Telefònica 1987

Aquesta ha sigut la pregunta del operador de Telefònica, ara anomenats Movistar quan l’he dit que el meu nom acabava en “e” i no en “o“. Com que m’he sentit tractat de babau, l’he respòs amb un altra pregunta: vostè se’n fot? i com que l’operador tenia ganes de discutir hem tingut un bonic intercanvi de impressions sobre la lingüística i la Telefònica.

De fet també havia trucat per resoldre un altra tema: donar-me de baixa del que en diuen “facilidades” i que ara et cobren i abans anava inclòs en el preu, tot plegat 1,7020 euros al mes  (filen prim: amb 4 decimals!), el que multiplicat per 12 i afegit l’iva (ara del 16% i aviat del 18%) seran 23,69184 euros a l’any d’estalvi (amb 5 decimals!).

De fet les “facilidades” m’he les vaig trobar posades quan vaig adquirir la línia ara fa una any (no em van preguntat si n’estava segur de voler-les) i no m’haguera recordat de trucat sinó fos per l’estimul provocat per la castellanització arbitraria del meu nom.

Deixa un comentari

